Widok zawartości stron
Aktualności
Widok zawartości stron
Alumni UJ - wyniki ankiety skierowanej do zagranicznych absolwentów w 2019 r.
W pierwszej fazie realizacji Projektu Alumni UJ naszym celem było lepsze poznanie absolwentów zagranicznych, czyli osób, które ukończyły studia na Uniwersytecie Jagiellońskim i obecnie na stałe mieszkają poza granicami Polski. W tym celu opublikowaliśmy krótką ankietę internetową w 3 kwartale 2019 r. Poniżej prezentujemy infografiki z najważniejszymi, zebranymi informacjami.
Chcąc rozwijać współpracę z absolwentami zagranicznymi, szukaliśmy odpowiedniego kanału komunikacji. Wybór padł na międzynarodowy serwis LinkedIn jako miejsce, gdzie spotykają się ludzie biznesu i nauki. Profil Uniwersytetu Jagiellońskiego w tym serwisie już wtedy obserwowało ponad 70 tysięcy absolwentów naszej uczelni.
Opracowując strategię komunikacji, naszym pierwszym zdaniem było lepsze poznanie grupy absolwentów zagranicznych. Chcieliśmy się dowiedzieć, gdzie aktualnie mieszkają nasi zagraniczni absolwenci, w jakiej branży pracują, jaka wygląda ich aktywność w serwisie LinkedIn oraz jakie treści i sprawy są dla nich interesujące. Dzięki tym informacjom możliwe będzie lepsze dopasowanie treści publikowane na profilu Uniwersytetu Jagiellońskiego do odbiorców. Zapytaliśmy respondentów również o to, jakie jest ich zainteresowanie aktualną ofertą uczelni skierowaną do absolwentów oraz jakie są ich potrzeby i pomysły na to, jak jeszcze możemy współpracować. Otrzymaliśmy około 200 odpowiedzi, które stały się drogowskazem w planowaniu kolejnych działań.
Poniżej prezentujemy infografiki z najważniejszymi, zebranymi informacjami.