Menu

Sekcja Karier poszukuje pracownika

19 June 2017

Centrum Wsparcia Dydaktyki i Spraw Studenckich poszukuje pracownika administracyjnego w Sekcji Karier w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe (preferowane psychologiczne)
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • biegła obsługa komputera
  • umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w pracę
  • mile widziana wiedza z zakresu rynku pracy
  • samodzielność na stanowisku pracy i bardzo dobra organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność

Opis zadań

  • organizacja spotkań, szkoleń z pracodawcami oraz targów pracy
  • obsługa strony internetowej jednostki
  • zarządzanie profilami jednostki w mediach społecznościowych
  • promowanie działań jednostki – prowadzenie prezentacji
  • prace administracyjno – biurowe

Warunki zatrudnienia / Firma oferuje

  • możliwość rozwoju w kreatywnym i dynamicznym zespole
  • możliwość udziału w projektach międzynarodowych
  • stabilne zatrudnienie

Forma składania aplikacji

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów (CV, list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje na adres e-mail: kariery@uj.edu.pl (w tytule wiadomości prosimy napisać: „Praca w SK – konkurs”), w terminie do 30 czerwca 2017 roku. Uniwersytet Jagielloński zastrzega sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska tylko wybranego kandydata.

Na zgłoszeniu należy dopisać: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz.U.2016 poz.922)”.